11. mai 2015

Fotoskjulet på Tautra










Mandag denne uken tok jeg bilder fra fotoskjulet til Svein Vik ved "Måsdammen" på Tautra. Tom Roger Østerås tok imot meg søndag kveld og viste vei til skjulet. Jeg overnattet i en hytte like ved dammen og startet med å ta bilder tidlig neste morgenen.

Det var stort sett grått og overskyet vær med litt regn omtrent hele dagen, men jeg er likevel meget godt fornøyd med bildene jeg fikk tatt under oppholdet i skjulet.

Det var stort sett bare toppand og hettemåker som oppholdt seg i nærheten av fotoskjulet, men jeg var likevel heldig og fikk tatt bilder av skjeand (riktignok på langt hold).

De aller fleste bildene er tatt med kamera montert på en "skimmer" som gjør det mulig å ligge nede på gulvet og ta bilder gjennom glugger som er plassert like over vannoverflaten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar